Trajanje3 - 4 hDolžina18 kmZahtevnost
12345
LokacijaPodbrdoPrenesigpxpdfVišina izhodišča515 mNajvišja točka1602 mVišinska razlika1080 mPodlaga
makadam
pot

Kolesarjenje po stari Rapalski meji, nekdanji meji med Italijo in Jugoslavijo, poteka po starih vojaških poteh, speljanih po pobočjih Slatnika, Lajnarja, Možica in Koble. Med prav uživaško vožnjo po mulatjerah navkreber lahko opazujemo številne raztresene ostanke stare meje, ki so dovolj dober razlog za počitek. Na čudovito speljani serpentinasti poti nas spremljajo tudi redke in znamenite rastlinske vrste, vse od odcepa za Lajnar pa tudi čudoviti razgledi na Baško grapo in na Bohinjsko jezero, s Triglavom v ozadju.

V starem jedru Podbrda sledimo reki Bači proti izviru, ki jo prečkamo in zapustimo, ko zapeljemo najprej po stari cesti za Petrovo Brdo in se držimo desno. Omenjeno cesto kmalu zapustimo z odcepom v levo proti kmetiji Huba in že pred njo zapeljemo na mulatjero, ki nas vodi v serpentinah mimo vrha Kup. Kolesarimo mimo vojaških položajev, priključi pa se nam tudi pot s Petrovega Brda. Pred lovsko kočo na Kovcah nadaljujemo desno v vzpon za Lajnar in se pod grebenom Slatnika prebijemo do vojašnice. Nadaljujemo s prečenjem do Možica z opazovalno kupolo, saj moramo priznati, da so razgledi res enkratni. Spust iz Možica do Vrha Bače gre v smeri Šavnika in Črne prsti, z odcepom med vojašnico in Možicem. Na sedlu se spustimo v kratek, zelo zahteven spust, dokler ne dosežemo ohranjene mulatjere, ki nas v serpentinah pripelje do križišča za Bačo in Podbrdo. Tam zavijemo levo v smeri Podbrda in kmalu zatem desno na gozdno cesto, ki nas pripelje na staro cesto za Petrovo Brdo, kjer smo začeli s kolesarjenjem.