Trajanje1,5 - 2,5 hDolžina25 kmZahtevnost
12345
LokacijaBovecPrenesigpxpdfVišina izhodišča460 mNajvišja točka545 mVišinska razlika277 mPodlaga
asfalt
makadam
pot

Spoznavna tura po Bovški kotlini je primerna za vsakogar, resda s kakim kratkim vzponom in izpostavljenim mestom – te dele lahko opravite tudi s kolesom v roki. Popelje nas mimo slapov Virje in Boka, kolesarimo ob lepotici Soči skozi sotočje in korita Soče in Koritnice, obiščemo letališče in muzej na prostem iz 1. svetovne vojne, medtem pa ves čas lahko občudujemo Julijske gore, kot so Kanin, Rombon pa tudi Triglav.

Na trgu se povzpnemo na vrh naselja mimo cerkve proti vasi Plužna na cesto za smučišče na Kaninu, vendar se odcepimo levo za vas Plužna z akumulacijskim jezercem in slapom Virje. V vasi zavijemo levo in se spustimo mimo golf igrišča do glavne ceste. Po njej nadaljujemo do odcepa za Log Čezsoški, ob pogledu na mogočen slap Boka, kjer prečkamo reko Sočo in se vračamo v smeri Bovca proti vasi Čezsoča. Peljemo se skozi vas, na koncu katere nadaljujemo naravnost proti zaselku Jablenca. Za njim se odcepi pešpot levo do mostu čez Sočo, po prečkanju mostu zavijemo levo in prečkamo naslednji most čez reko Koritnico. Ta del poti je zagotovo atraktiven, a zahteva tudi mero pozornosti zaradi prečkanja mostov in izpostavljenih predelov. Iz Vodence se po asfaltni cesti vračamo proti Bovcu, vendar pred tem zavijemo desno na kolovoz, kmalu pa še levo, tako da prečimo cesto za Čezsočo in napravimo še krog okoli bovškega letališča. Vrnemo se v center Bovca, ki ga skozi Malo vas zapustimo v smeri proti Logu pod Mangartom po kolovozni poti, pri muzeju na prostem – Ravelnik – prečkamo glavno cesto in se pod istoimensko vzpetino vrnemo v Bovec. Ta zadnji krog je zelo primeren za družine.