Trajanje2 - 3 hDolžina27 kmZahtevnost
12345
LokacijaPonikvePrenesigpxpdfVišina izhodišča673 mNajvišja točka974 mVišinska razlika475 mPodlaga
asfalt
makadam

Razgibana pot nas popelje po prostrani predalpski planoti, ki je stisnjena med Baško grapo in dolino Idrijce. Planota je z razpredeno mrežo mirnih makadamskih in asfaltnih poti, kjer nas spremljajo skrbno obdelani travniki ter značilne kraške oblike, zagotovo primerna tudi za manj izkušene kolesarje. Prekolesarimo jo po njenem robu, s katerega se nam ponujajo čudoviti razgledi na Julijske Alpe in Idrijsko ter Cerkljansko hribovje. Med možnimi dostopi na planoto lahko izberete tistega na Idriji pri Bači, pred tem pa na levem bregu Idrijce kolesarite po Kosmačevi učni poti (KUP), ravninski kolesarski poti, ki je primerna za vsakogar, še posebej pa za kopanja željne.

Na planoti si lahko za izhodišče izberemo Ponikve s Plečnikovo cerkvijo ali pa bližnje smučišče Suše. Po obisku cerkve nad vasjo prečimo planoto v smeri Idrijce do Šentviške Gore, zato na Ponikvah najprej zavijemo z glavne ceste na stezo po gozdu in se pozneje spet priključimo cesti. Nadaljujemo skozi vas Pečine proti križišču s cesto, ki pripelje s Slapa, vendar že prej zavijemo levo in prečimo do Prapetnega Brda. Nadaljujemo skozi vas in jo na koncu zapustimo desno mimo igrišča čez travnike skozi Polje do Šentviške Gore, kjer naredimo še krog čez Zakraj in Daber. Čaka nas še najtežji del poti z vzponom na Črvov vrh, kjer še pred spuščanjem proti Bukovemu zavijemo levo proti vrhu, da dosežemo razgleden rob planote nad Baško grapo. Sledi spust do Zagomilce, kjer zavijemo desno še enkrat na severni rob in povratek mimo smučišča Suše na izhodišče.