Trajanje2 - 2,5 hDolžina25 kmZahtevnost
12345
LokacijaCividale (Čedad)PrenesigpxpdfVišina izhodišča140 mNajvišja točka214 mVišinska razlika220 mPodlaga
asfalt

Pri kolesarjenju po vinskih cestah okrog Prepotta, kjer gojijo avtohtone vinske trte, kot sta Friulano in Refosco dal Peduncolo rosso, lahko s pogledom sledimo terasasto obdelanim gričem z vinogradi, a moramo zato nekajkrat zagristi tudi v klanec. Začenjamo proti jugu v smeri vinskega mesta Corno di Rosazzo po cesti, ob kateri se vrstijo mestne hiše in nas iz središča pelje med travnike in polja, in vstopimo v Gagliano z rimskimi in langobardskimi ostalinami. Zavijemo levo skozi značilno kmečko pokrajino, nato pa z glavne ceste za Prepotto zavijemo desno, kjer se pot nadaljuje po višjih predelih Spesse mimo priznanih vinarjev in nas pripelje do parka Bosco Romagno. Tudi ime parka, ki ga sestavljajo številne drevesne vrste, je langobardskega izvora. Pot se nato dviga do Craoreta in se zatem spusti do Dolegne del Collio, potem ko prečimo mejno reko Idrijo, ki priteče izpod Kolovrata. Iz Dolegne, ki se nahaja na cesti vina in okusov ter vina in češenj, se strmo vzpnemo do skupine hiš z imenom Restocina, od tam pa nadaljujemo navzdol do Mernicca in nato še skozi Albano di Prepotto. Na tej poti naletimo še na en most čez Idrijo, ki se imenuje Ponte dello Schioppettino in je ime dobil po enako imenovani avtohtoni trti s črnimi jagodami, ki poskrbijo, da so rdeča vina iz Prepotta posebno elegantna in nežna. Pot nadaljujemo iz Albane čez grič mimo zaselka Cialla in dosežemo vinska pobočja Montebella in Fornalisa na jugovzhodnem obrobju mesta Čedad. Vanj vstopimo po tistem, ko obvozimo zaselek Fornalis z vzhodne strani pri odcepu za Castelmonte.